برنامه دقیقا چیه؟

انسان این جاندار جالب انگیز دوپا، یک کارایی می کند که من تا حالا ندیدم

یک نتورکری بود به نام رندی گیج(البته فکر کنم هنوز هم هست. می گفت: اگر همه سیاه می پوشند تو سفید تن کن.

اشاره داشت به differentiation یا همان تمایز 

به نظر من تخصص مربوط به بهترین ها و تمایز مربوط به موفق ترین هاست.

بعدا حتما توضیح خواهم داد از نظر من بهترین با موفق ترین چه فرقی دارند.

اما دلیل اصلی نوشتن این متن فقط و فقط کسانی هستند که اصلا برنامه اشان با خودشان هم مشخص نیست. توی اینستاگرامشون که میری می بینی عکش از توی مهمونیه و یه جوری عکس گرفته شده که حتما همه بفهمند توی آن مهمونی مشروب به صورت شیشه بوده و مزه ردبول بوده، نه خدایی نکرده هایپ. بعد می بینی چند روز دیگر عکس می گذارند از حسینه و شاه عبدالعظیم. !!

جریان چیه؟

تو الان کی ای؟

اگر هم اهل هر دو مکتبی و کلا ترکیبی می زنی، چرا دیگر این لحظات را share می کنی؟

جا داره یادی کنم از کلمه بسیار دوست داشتنی POKER FACE. جوری باش که مردم روز خوب و بدت را تشخیص ندهند. بعضی ها از قیافشون پیداست که خوشحال هستند چون امروز یک ۱۰۰۰ تومانی از روی زمین پیدا کردند. بعضی ها هم از قیافشون پیداست که امروز موقع خوردن بستنی، بستنیشون افتاده روی زمین.

ولی بعضیییییییی ها MULTI FACE هستند. آنقدر این ها صورت ها با هم تفاوت دارد که درنتیجه شما گیج میشد و تصمیم می گیرید که کلا نتیجه ای نگیرید. برنامه اینها اصلا مشخص نیست، هر کس سبک خاص خود را دارد و وقتی که ازشان بپرسی: شما چند چندی؟ میگن: هرکسی اعتقادات خاص خودش را دارد.

خیلی وقت ها از اینکه یک سری چیز ها رو نمی فهمم زجر می کشم ولی این بار از اون بارهایی که دوست دارم تو این زمینه تا آخر عمرم همین جوری نفهمم بمونم.(دقیقا درست گفتم، نفهمم بمونم. غلط تایپی نیست)

پاورقی: یک حسی بهم میگه همین روزا از اینستاگرام left بدم.

پاورقی ۲: همیشه به پاورقی ها دقت کنید چون بیشتر سوالات کنکور از همین ها میاد.

با تشکر

حمید طهماسبی
5/5 - (5 امتیاز)

4 دیدگاه روشن برنامه دقیقا چیه؟

  • آقا قصد خود نمایی نباشه من یک مورد که خودم تو اینستاگرام را دیدم در وبلاگم ذکر کردم. البته متن به انگلیسی داغون نوشته شده بیشتر عکس ها منظور نظرم بود.
    http://cylog.persianblog.ir/post/96/

  • حمید اینایی که گفتی امشب عکس تو پارتی و فردا تو حسینیه میگیرین ، متاسفانه این جور آدم ها تعدادشون تو ایران خیلی زیاده ،به نظرم اینا کلا تو جون ، هیچ اعتقاد و اصول خاصی هم ندارن ، فقط جو گیرن ، هیچ وقت از جو بیرون نمیان و با خودشون خلوت کنن و به قول تو بپرسن خوب من الان کی ام ؟؟

    • البته احمدرضا نخجوانی هم یه چیزی با همین مضمون قبلا توی اینستاگرامش گذاشته بود.
      من اینجا کامل میارمش

      دوستی دارم که از مرغ به عنوان غذا متنفر است و شعارش همیشه این است که “مرغ غذای شغاله!”. با این همه، دیوانه وار عاشق مرغ سوخاری ست و وقتی با اعتراض من رو به رو می شود چنین اصلاح می کند که “مرغ غذای شغاله ولی کنتاکیش خوشمزه ست!”.
      دوست دیگری دارم که اصرار بر نداشتن باورهای مذهبی دارد اما در چالش دست یابی به غذای نذری در میان ازدحام جمعیت، بارها جان اش را بر کف نهاده و تا مرزِ قمار بر سر زندگی پیش رفته است.
      دوست دیگری دارم که موجود مونثی از دور و اطراف را بی نصیب نگذاشته است، اما اگر بفهمد خواهرش با کسی ارتباطِ دوستی ساده هم دارد، از غیرت یک دم آرام نمی نشنید و خون خواهرِ دلباخته و معشوق بی نوا را خواهد ریخت!
      دوست دیگری دارم که ضمن طرف داری از حقوق حیوانات و گیاه خواری، از خرافاتی بودن مردم شکوه های سوزناک دارد، اما به مجرد خرید خودروی جدید، خروس سفیدی را به دم تیغ سپرده است تا پلاک خودرو را برای دفع بلا به خون پرنده ی نگون بختی که از بدِ حادثه سفید آفریده شده است، آغشته کند.

      از این دوستان که با تضادهای فراوان زندگی می گذرانند و تکلیف شان با خودشان روشن نیست، بسیار سراغ دارم اما نگرانم چنانچه بیش از این، مثال مطرح کنم، موهن تلقی شود و مایه ی رنجش کسی گردد.
      #غیرت #تضاد #خرافات #خرافه #متضاد
      پ.ن. برخی از مناظر زشت در شهر برای ما عادی شده است. به هر روی از انتشار این عکس که مشابه آن فراوان به چشم می خورد، پوزش می طلبم.

      منبع:اینستاگرام احمدرضا نخجوانی (مدیر عامل شاتل)

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.