کیا خوبن، کیا بَدَن

به خاطر اینکه در این چند سال اخیر با شرکت های زیادی برخورد داشته ایم و داریم (حتی فریلنسرها)، تصمیم گرفتم یک دسته بندی در سایت راه اندازی کنم تحت عنوان “کیا خوبن، کیا بَدَن”

 

از بررسی و تجربه کار با برنامه نویسان، دولوپرها تا خرید هاست و دامنه و هر آنچه که استفاده می کنیم و با آن ها برخورد داریم. این بخش صرفا برای به اشتراک گذاری تجارب ما و شما می باشد. چنانچه از شرکت یا شخصی هم انتقاد کنیم با ذکر دلیل برای شما بازگو می کنیم.

دلیل من برای راه اندازی این دسته بندی این است که منابع ما که زمان و پول هستند را بابت یک سری اشخاص و شرکت های اهمال کار نسوزانیم و بیشتر درگیر خودِ بیزنس شویم، نه حاشیه های آن.

 

با تشکر

حمید طهماسبی
4.3/5 - (9 امتیاز)

1 دیدگاه روشن کیا خوبن، کیا بَدَن

  • سلام
    به نظرم کار خیلی خوب و تاثیرگذاری انجام میدین که در بلندمدت به نفع شرکتهای اهمال کار هم خواهد بود. در صورتی که همه چنین کاری انجام دهند و هر چند وقت یک بار گزارشی جامع از شرکتها و کسب و کارهای با خدمات و کالاهای مناسب و نامناسب ارائه کنند بعد از مدتی شاهد فعالیت افراد و سازمانهای کم کار و با عملکرد ما مناسب در جامعه نخواهیم بود و به مرور یا از بین خواهند رفت و یا اینکه مجبور به اصلاح روند خود خواهند شد.
    با تشکر از وبلاگ غنی و مطالب مفیدتون

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.