رامتین منزهیان موسس بامیلو

بامیلو یک فروشگاه اینترنتی است که سرمایه گذار اصلی آن MTN آفریقای جنوبی است. رامتین منزهیان متولد 1362/11/2 است.

 

رامتین منزهیان

رامتین منزهیان

 

شرکت او که در حال حاضر 350 نفر پرسنل دارد در سال 1393 شروع به فعالیت کرده است. بامیلو یک سایت Full marketplace است که فروشندگان را به خریداران وصل می کند. گفته می شود ارزش بامیلو حدود 200 میلیارد تومان است. رامتین منزهیان از 2 سالگی در آلمان بوده و دکترای اقتصاد دارد.

 

[مطلب مرتبط: توصیه ای به استارتاپ ها]

 

بامیلو یکی از شرکت هایی بود که Black Friday را به صورت وسیع در ایران جا انداخت. بامیلو زیر مجموعه هلدینگ IIG است. هلدینگ IIG، اسنپ، زودفود، پین تا پین و اسکانو را هم در مالکیت خود دارد.

در 30 آذر 1395 در تداکس تهران یکی از سخنرانان رامتین منزهیان بود. این سخنرانی کوتاه و جالب است. به همین دلیل دیدنش را به شما پیشنهاد می کنم.

 

 رامتین منزهیان زیاد اهل مصاحبه نیست و به نظر من یکی از کارآفرینان جوان و موفق ایران می باشد. به شخصه مدل کسب و کار او را قبول دارم و از مدل کسب و کار دیجی کالا بیشتر می پسندم. از حق نباید گذشت که تیم آن ها و هلدینگ شان هم بسیار قوی و وزنه مهمی در اقتصاد اینترنتی ایران هستند.

 

با تشکر
حمید طهماسبی
4.6/5 - (23 امتیاز)

7 دیدگاه روشن رامتین منزهیان موسس بامیلو

  • همگییییییی رئیس و رئسااااااا و پرسنل فروش و پشتیبانی همگی حرررراااااففففف و دروغگوووووووووو حریم سلطان درست کردن برای خودشون تارسیدگی به مشکلات مشتری خدا ازتوووووون نگذره یکماههههه برای پس گرفتن پولم درگیرم با اون جماعت دروغگو.

  • رامتین منزهیان یک دزد واقعی

  • سلام من یه وسیله سفارش دادم به بامیلو پولش رو هم آن لاین پرداخت کردم حدود 700هزار تومان حدود یک ماه هست به دستم نرسیده!چندین بار تماس گرفتم کسی جوابگو نیست شما فکر کنین چند نفرمثل من خرید کردن و وضعیت نا معلوم دارن و جمع مبالغ خرید تو حساب بامیلو  میمونه و از منافع اون پولها استفاده می کنن من اشتباه کردم با اینکه از این روشهای … اطلاع داشتم!!!شما اشتباه نکنید

  • حمید جان مطمئنم به زودی خودت باید توی سمینارها از جعبه ی سیاهت و راه ناهمواری که داری طی می کنی بیای و برامون صحبت کنی. راهی که هر روز برای همه ی ما ۱ تجربه و چالش جدید داشته.
    بی صبرانه منتظر اون روز هستم داداش گلم?

  • سلام حمید جان
    احوالات چطوره؟ 🙂
    جالبه که ما تا حد زیادی از شفافیت فراری هستیم. نه اینکه بد باشه. ولی ظاهرا بست پرکتیس همین بوده که شفاف نباشیم تا کوبیده نشیم.
    در این شرایط حرف‌های ضد و نقیض در مورد شرکت‌هامون هم خیلی زیاد میشه. هنوز هم دقیقا نمی‌دونیم مثلا جذب سرمایه‌های اسنپ دقیقا از کجا و به چه مقدار بوده. تا وقتی که انشاالله بیان توی بازار بورس.
    با این حال شنیدم که سرمایه‌گذار اصلی بامیلو، شرکت ایران اینترنت گروپ(IIG) هستش (همون روماک سابق)
    شرکت ایران اینترنت گروپ هم سه سرمایه گذار اصلی داره: ایرانسل، MTN و راکت اینترنت.
    در این بین سرمایه‌گذاری MTN به دو صورت مستقیم و با واسطه‌ی ایرانسل (که تقریبا نصف سهامش رو داره) در IIG جالب به نظر میاد.
    پس با این تفاسیر MTN با یک و دو واسطه سهام بامیلو رو توی پرتفوی خودش داره.
    باز میگم تا وقتی خودم قراردادهاشونو نبینم نمیگم اینا قطعیه، تورو خدا اذیتم نکن :))

    • سلام ایمان عزیز
      حرفت رو واقعا قبول دارم
      اما یاد یک شعر افتادم
      گرت عیب جویی بود در سرشت/ نبینی ز طاووس جز پای زشت

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.