تمام تلاش برای تمایز

یکی از هنرپیشه های هالیوودی مورد علاقه من کریستین بیل هست. بسیار نقش هایی که بازی می کند را دوست دارم.

 

به جز بازی خوبی که در نقش بتمن دارد، من بیشترین بازی او را در فیلم Machinist می پسندم. 28 کیلوگرم برای بازی در این نقش کم کرد.

 

کریستین بیل ۴ ماه قبل از شروع ساخت فیلم شروع به گرفتن رژیم لاغری سختی کرد چون شخصیت او در این فیلم قرار بود فردی بسیار لاغر باشد. رژیم وی در این مدت شامل یک قوطی کنسرو تن و یک عدد سیب بود. بر طبق اطلاعات دی‌وی‌دی فیلم او در پایان رژیم ۲۸ کیلوگرم وزن کم کرد و وزن خود را به ۵۴ کیلوگرم رساند. بیل می‌خواست وزن خود را به ۴۵ کیلوگرم برساند که با مخالفت عوامل فیلم مواجه شد.

او بعداً وزن از دست داده را به اضافه ۱۸ کیلوگرم دوباره بدست آورد تا خود را برای فیلم بتمن آغاز می‌کند آماده کند.(منبع ویکی پدیا)

 

خلاصه ای از فیلم (از آپارات):

ترووِر رزنیک (کریستین بیل) مکانیکی است که زندگی نا آرام و عجیبی را پشت سر می گذارد. تروور از بیماری بی خوابی رنج می برد و به مدت یکسال است که موفق به خوابیدن نشده و به خاطر همین به حدی وزن کم کرده است که به لاغری شدیدی رسیده است. ظاهر وحشتناک تروور و رفتار عجیبش منجر به دوری کردن همکارانش از وی شده است. تروور آدمی به شدت تنهاست و آرامش را فقط در کنار فاحشه ای به نام استیوی که تأثیر زیادی بر او دارد می یابد.

 

 

برای برخی ها خوب کافی نیست، فقط به دنبال عالی هستند. 

 

با تشکر

حمید طهماسبی

 

4.6/5 - (7 امتیاز)

1 دیدگاه روشن تمام تلاش برای تمایز

  • کریستین بیل قیمت این فیلم رو با افزایش سطح پرخاشگری شدیدش و به زندان رفتنش پرداخت کرده. رژیم اونقدر سخت بوده که بشدت از نظر روانی داغون شده بوده. بخشی از آنچه در فیلم می بینی در واقع خودشه.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.