متمم خوانی و متمم امتیاز گیری

1-خیلی وقت ها از من پرسیده می شود که برای متمم از کجا شروع به خواندن کنیم؟

2- اما به صورت خیلی اتفاقی و جالب از دیروز چندین نفر از من پرسیدند که امتیازمان را چگونه بالا ببریم؟

در راستای جواب اول باید بگویم که روش های نادرست متمم خوانی و قوانین کامنت ها حتما خوانده شود.

جواب سوال دوم. عینا ایمیل را اینجا می آورم.

– در وهله اول سعی کن بیشتر به  یادگیری توجه کنی نه امتیاز(این رو جدی گفتم و اصلا نمی خوام ادای متفکرها را در بیارم)
– در وهله بعدی حتما حتما حتما حتما کامنت های بقیه دوستان را هم بخوان و به آن ها امتیاز بده
– درمرحله سوم: کامنتی که می خواهی بگذاری سعی کن رنگ و بوی تجربه شخصی داشته باشد، حتما یک سرچ کوچکی قبل از نوشتن کامنت در گوگل بزن(علاوه بر اینکه گفتم سعی کن تمام کامنت ها را بخوانی). پخته بنویس نه سریع
نکته خودمونی: اگر هنوز عادت به خواندن کامنت ها نداری پس سختت است همه کامنت ها را بخوانی. سعی کن امتیاز بالا ها را بخوانی. ولی بدان که من تمام کامنت ها را می خوانم چون کامنت های با ارزش بسیاری هستند که امتیاز پایینی دارند و چون هدف من یادگیری است پس باز هم این کار را می کنم.
– مرحله چهارم: اگر به مطلبی علاقه خاصی داری از آنجا شروع به خواندن کن ولی بدان که هم توصیه من هم متمم این است که از درس “مهارت یادگیری” شروع کنی.
من یک دسته بندی در سایتم دارم در مورد متمم، خلاصه سری درس ها را می گذارم دوست داشتی آن را بخوان تا اگر متوجه شدی به آن موضوع علاقه داری آن ها را با اولویت بخوانی.
در آخر بدان بُرد با کسانی است که در زندگی شخصی، مهارت های خود را افزایش می دهند و در فعالیت شغلی، درآمد خود را. این ها کسانی هستند که برنده واقعی از آموزش متمم هستند.
وقتی کمی بیشتر فکر کردم این ها هم به ذهنم رسید:
به نظرم فایل نقطه شروع هم می تواند نقطه شروع خوبی باشد.
ولی بازهم اگر از من می پرسید می گویم: به امتیاز ها اصلا فکر نکنید. کامنت خوب و غنی امتیاز هم در پی خواهد داشت.
از کامنت هایی که متوجه می شوید مفید هستند حمایت کنید و امتیاز دهید ولی در دادن امتیاز هم کمی وسواس به خرج دهید. اگر از دیدگاه شخصی خوشتان آمد وارد پروفایل او شوید و با امتیاز دادن حتما حمایت خود را از او و دیدگاه او نشان دهید.
به یادگیری مطلب خیلی اهمیت دهید، سعی کنید مطلب را به شکلی یاد بگیرید که به مرور زمان جز مدل ذهنی شما شود.
در آخر به خاطر داشته باشید انسان های موفق حاصل یک تعداد عادت های خوب هستند. پس در جوانی تا می توانید عادت های خوب در خود پرورش دهید.
در پایان باید بگم که اگر به من اطلاع بدهید که کامنت می گذارید یکی از خوانندگان کامنتتان خودم خواهم شد.(قول میدم اگر خوب بود در دادن امتیاز خساست به خرج ندم)?
با تشکر
حمید طهماسبی
4.4/5 - (11 امتیاز)

5 دیدگاه روشن متمم خوانی و متمم امتیاز گیری

  • سلام کجای متمم قسمت امتیاز دهی هست؟

  • ممنون
    از تجربه شما استفاده کردم

  • سلام
    فکر کنم این مطلب رو باید همین حالا میخوندمش؛ واسه شروع متمم خوندن یه کم گیج بودم. خیلی کمک کرد. ممنونم.
    شاید منم یه «دسته» درست کردم و هرچی از متمم یاد گرفتم رو توش نوشتم.

  • واقعاً مرسي حميد بابت گذاشتن اين مطلب خوب . همه ي ماها ميدونيم مطالعه خوبه ، مي دونيم كه شخصيت نياز به تغييرات داره ، ميدونيم خواندن ديدگاه هاي جديد نگاه كاملتري براي بازخورد به مسايل مختلف زندگي ميده، فكررو بازار ميكنه ، سطح فكر رو بالاتر ميبره ، با چالش ها ي جديد مواجه ميشيم ، سطح و كيفيت دوستانمون تغيير ميكنه و موارد ديگه اي كه هممون ميدونيم . اما نميدونم چرا با دونستنِ همه ي اين موارد بازهم كم وقت ميزاريم و به اين مساله رسيدگي نمي كنيم ( من خودم هم شامل اين دسته بندي ميشم كه چندماهي هست به صورت جدي تلاش به تغييرش دارم )
    اميدوارم تمام دوستاني كه مستعد به خوندن هستن اين مطلب شيوا و كامل رو بخونن
    از تو هم تشكر ميكنم بابت اين روندي كه به سادگي توضيح دادي اما مشخصه كه سختي و زحمت زيادي كشيدي تا اين مسير رو پيدا كني و به ما معرفي كني .

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.