خرید بک لینک [۱۸ نکته]

خرید بک لینک قوی ، خرید بک لینک ارزان ، خرید بک لینک معتبر ، خرید بک لینک ایرانی ، خرید بک لینک تضمینی ، خرید بک لینک با کیفیت ، خرید بک لینک خارجی ، خرید بک لینک رایگان تنها ۸ عبارت از عبارت های پر سرچ ما ایرانیان هستند در زمینه خرید بک لینک.

خرید بک لینک را با این ۱۵ نکته برای خودمان کارامد تر کنیم تا کمتر دچار مشکل از سمت گوگل شویم.

خرید بک لینک

 

خرید بک لینک خود به تجارتی تبدیل شده است و برخی برای کسب درآمد اینترنتی به این کار مشغولند.

خرید بک لینک ارزان ، خرید بک لینک انبوه ، خرید بک لینک قوی ، خرید بک لینک دائمی و بک لینک رایگان ، کوئری های هستند که در زمینه خرید و فروش بک لینک سرچ می شوند.

در وهله اول می گویم بک لینک نخرید اما

باید پذیرفت که برخی از کسب و کارها به خرید بک لینک نیاز دارند. کسب و کارهایی که محتوای آن ها هر جایی استفاده نمی شود که بخواهند تولید لینک کنند. خیلی از کسب و کارها بدین شکل هستند و می دانید که از ۱۰۰ تا مطلبی که از سایت شما کپی می کنند شاید شاید ۱۰ تا به شما لینک دهند. (این آمار مخصوص ایران و تجربه نگارنده می باشد و در هیچ جای علمی آن را نخوانده ام) در اینجا می خواهم نکاتی برای خرید بک لینک بگویم.

 

[لینک مرتبط: طراحی سایت ]

 

خرید بک لینک

خرید بک لینک

 

[لینک مرتبط: خرید رپورتاژ ]

 

  1.  خرید بک لینک به صفحات مختلف سایت انجام دهید. به دو دلیل: ۱)گوگل شک نکند ۲)تمام صفحات شما اعتبار کسب کنند. PA تمام صفحات بالا روند
  2. از سایت هایی خرید بک لینک انجام دهید که موضوع مرتبط با شما داشته باشند. (سنخیت صنفی داشته باشند)
  3. حتما حتما حتما حتما بک لینک دائمی باشند. (آن کاهش اعتبار و لطمه ای که گوگل در زمان حذف بک لینک، به سایت شما می زند آنقدر دردناک است که ایشالا قسمت گرگ بیابان هم نشود)
  4. حتما حتما حتما PA, DA, MOZRank آن سایت، از سایت شما بالاتر باشد.(پیشنهاد من DA بالای ۳۰ و MOZRank بالای ۵ است). چک کردن این شاخص ها را در “رقیب کیست و چگونگی تحلیل آن” توضیح دادم – خرید بک لینک با کیفیت به این می گویند. که معمولا در خرید بک لینک خارجی این اتفاق می افتد
  5. تا جایی که می توانید بک لینک از سایت هایی بگیرید که دارای هاست متفاوتی باشند. (ترجیحا هاست ایران (بومی) باشد – خرید بک لینک ایرانی )
  6. به تعداد بک لینک خود آن دامنه که می خواهید از آن بک لینک بگیرید دقت کنید، همچنین ترافیک سایت او
  7. بدانید که بک لینک Nofollow برای فروش و Follow برای فروش و اعتبار گوگل خوب است (ترجیحا Follow باشند)
  8. بک لینک از هر دامنه یک عدد کافی است
  9. ترجیحا دامنه با پسوند ir باشد. (پسوند بومی بیشتر به سایت کمک می کند). اما com همیشه و در همه جا خوب است.
  10. Anchor text مناسب انتخاب کنید. (در راستای استراتژی کلمه کلیدیتان) و سعی کنید لینک ها در پاراگراف اول باشد (برای زمانی که می خواهید Inbound Link بگیرید)
  11. سعی کنید لینک در متن باشد(Inbound Link) نه در فوتر و قسمت پیوندها و …
  12. سعی کنید بیش از ۱۰% تعداد بک لینک های خود خرید بک لینک انجام ندهید، که اگر گوگل متوجه شود …..
  13. ترجیحا بک لینک ها را از وبلاگ ها بخرید. اگر از سایت ها بخرید حتی اگر به شما قول دائمی بودن را هم بدهند بعد از مدتی می بیند دیگر برایش نمی صرفد و سایت را می بندد و شما می مانید و بک لینک حذف شده. ولی در وبلاگ این اتفاق امکان ندارد.(خیلی نادر است) – EDU و GOV ها عالی هستند.
  14. بک لینک را برای صفحه ای بگیرید که می خواهید اعتبار بگیرید، نه الزاما صفحه اول سایت. مثلا بک لینک را به کرنراستون ها اختصاص بدهید.
  15. کل کمپین را برای یک کلمه کلیدی و LSI های آن پیاده سازی کنید، بهتر جواب بگیرید.
  16. در سایت هایی بک لینک بگیرید که محتوای آن توسط انسان نوشته شده باشد نه ربات. _البته اولویت بک لینک گیری، بک لینک از رپورتاژ است)
  17. در یک رپورتاژ فقط یک انکر تکست به یک URL بدهید. (دومی فایده ای ندارد)
  18. به نظرم WOT آن سایتی که می خواهید در آن رپورتاژ بروید را چک کنید.

نکته مهم: قبل از خرید بک لینک spam score آن را چک کنید. (ابزار چک کردن  spam score)

البته که من خودم سعی می کنم به صورت کلاه سفید کار را جلو ببرم ولی همان هایی هم که می گویند خرید بک لینک بد است، چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند.

 

با تشکر

حمید طهماسبی
4.7/5 - (26 امتیاز)

20 دیدگاه روشن خرید بک لینک [۱۸ نکته]

  • واقعا مطلب خوبی بود.
    ولی من توی این مدت به این نتیجه رسیدم که بدون بک لینک سایت هیچ رشدی نخواهد کرد.

  • سلام
    از سایت آقای وزیری با وبلاگ شما آشنا شدم.
    با وجودی که در این زمینه مهارتی ندارم اما از خواندن مطالب لذت بردم و چیزهای جدیدی آموختم. انصافاْ نظرات هم خواندنی بود.
    باز هم به اینجا میام
    لذت بردم

  • سلام و خدا قوت
    یه سوال فنی از خدمتتون دارم
    زمانی که ما در زمینه ای فعالیتمون چند تا سایت داریم، و بخواییم بین این سایت ها تبادل لینک انجام بدیم، چه نکات فنی لازمه که رعایت کنیم که در جهت بهبود سئوی سایت باشه؟ و تاثیر منفی نداشته باشه.
    با تشکر

    (یکبار آقای شعبانعلی در روزنوشته ها اشاره کرده بودند که چون وبمستر متمم و روزنوشته ها یکی هست، تبادل لینک بینشون زیاد تاثیر گذار نیست… (البته نقل به مضمون)).

    • سلام
      محمدرضا کاملا درست گفتن
      اگر می خواین تبادل لینک بینشون تاثیر داشته باشه باید دامنه ها به اسم افراد مختلف و هاست ها هم متفاوت باشند.
      البته بازهم قابل پیگیریه. ضرری نداره، فقز جزو لین کهای داخلی برای هم حسابشون می کنه. در کل زیاد درگیرش نباش، چون از هر سایت یک لینک هم کافیه. حالا شما چند تا سایت مختلف داری مگه؟
      5 تا هم که باشه، 5 تا بک لینک به حایی نمیرسه علی جان

  • بله کاملا موافقم تمامی نکاتی رو که در این محتوا فرمودین ملاک های انتخاب یک لینک مناسب هستند. اما من همچنان به خیلی از وبمسترها توصیه نمی کنم برای خرید لینک اقدام کنند. در واقع یک نگرش غیر منطقی هستش اگر گوگل رو ظرف مدتی بندازیم دور،

    و بخواهیم به این موضوع فکر کنیم که لینک چه کاربردی داره ؟
    دیگه هزینه ای بابت خرید لینک نمی پردازیم و کلی هم استرس نخواهیم داشت.

    اگر وبمستری بتونه تولید محتوای خوبی داشته باشه باعث میشه که از سایت های دیگه بهش لینک داده بشه قطعا هستند کسانی که پیدا بشند و از سایت شما در جایی تعریف کنند.و اینکه شما با در نظر گرفتن پارامترهایی می تونید لینک صحیح رو ایجاد کنید.

    به نظرم این موضوعات فقط در جامعه ما به صورت نامرتب استفاده میشه چون فلسفه ی سئو ایجاد تعامل بین کاربران است که به صورت رایگان ولی مدت دار اجرا میشه.

    ممنون از محتوای خوبتون.

  • گزارش رنکینگ های سایت شما اینجوریه:

    DA سایت 20 و PA سایتت 11
    mT: 4.36 و DmR 3.44 و در نهایت DmT 3.44 شده.

    برای سایت علی این جوریه:

    DA سایت 22 و PA سایت 1

    (نتیجه میگیریم تو از علی بک لینک نگیر!)

    اما سایت من چه طوریه:
    DA سایت 23 و PA سایت من 36
    mT من 5.71 و DmR من 2.93 ، DmT من هم 2.47

    (نتیجه میگیریم که من به تو بک لینک بدم – که البته دادم در جاهایی)

    و دوست دارم در مورد این رنک ها و این که چی هستند و چطوری بهتر میشن و چه ربطی به کسب و کار دارند ازت توضیح و آموزش بخوام.
    با مهر
    یاور

    • سلام بر یاور عزیز
      من نمی دونم از کجا چک کردی ولی اطلاعاتی که بهت داده اشتباهه.
      از این سایت استفاده کن.
      http://www.seoreviewtools.com/bulk-seomoz-authority-checker/
      نتیجه رو ببین. عکس نتیجه
      از این عکس نتیجه می گیریم هر کدوم از شما ها به من لینک بدید خوب هست. اما به این معنی نیست که اون سایتی که پایین تره لینک نده بهتر هست. این یک از مواردی هست که گفته میشه. در روزهای آتی در مورد PA و DA یک مقاله کامل خواهم گذاشت.
      یاور سایت moz در یک بررسی 500 هزار سایت را بررسی میکنه و بعد برای خودش یک معیار یدر میاره به اسم spamscore (برای این هم یک مقاله کامل خواهم گذاشت)
      Moz میاد 17 تا علت اسپم معرفی می کنه. اسم هر کدوم رو میذاره پرچم (flag) یکی از پرچم ها اینه که یک صفحه که به سایت های زیادی لینک داده یک پرچم اسپم می گیره. چون خیلی external lin داده. اما این قابل استناد نیست. سایت Mrshabanali این پرچم رو داره. چون خیلی لین خارجی داره ولی نمیشه گفت پس لینک نده.
      در کل منظورم این بود که خیلی معیارها رو باید در نظری بگیری. حتما راجع بهش کامل میگم.

      • سلام و درود بر ابر مرد E-commerce
        خدمت شما عرض شود که این اطلاعات از افزونه کروم Moz اخذ شده است و هر گونه مسئولیت بر گردن سایت موز می باشد. من در این میان فقط مأمورم و معذور! نه از شوخی گذشته، راستش رو بخوای خودم هم به این آمارها یه ذره شک داشتم.
        راستش رو بخوای از وقتی که به توصیه محمدرضا دارم روی Deep Brain مطالعه می کنم و الگوریتم Hummingbird گوگل رو شناختم، خیلی برای بک لینک اهمیت قائل نیستم. نمیگم خوب نیست و به درد نمی خوره، ولی خب شخصا روی سایتم چنین چیزی نیاز نیست و از طرف دیگه برای کسب و کار هم مهم ترین نکته اینه که کسی که داره به من و سایت بک لینک میده، حتما کسب و کار مرتبط یا حداقل الکترونیک باشه. واسه همین مثلا از ویکی پدیا یا وبلاگ ها بک لینک نگرفتیم.
        لینک ها بد و اسپم ها رو با همون سایت Moz اندازه گیری می کنیم یا در نهایت Ryte. یه درخواست Crawl که بهش بدی، کلی گزارش و آدرس لینک های مشکل دار رو برات به صورت هفتگی یا روزانه ایمیل میکنه. بیشتر مشکلات ما در ابتدای امر (چون سایت CMS نیست و با Php و فریم ورک laravel نوشته شده در مورد عدم انطباق کدها و آدرس های درونی و لینک های درونی با الگوریتم های گوگل بود که یه پروژه رفع براش تعریف کردم و به صورت مرتب دارم با بچه های واحد فنی و برنامه نویسی سر و کله میزنم “واقعا واژه بهتری براش ندارم” که رفعش کنند. تا حالا شاید حدود 10 درصد خوب پیش رفتند و امیدوارم که در طول سه ماه آینده همه مشکلات عدم انطباق با سئو رو حل کنند.)
        خیلی دوست دارم با آنالیتیکس کار کنم، ولی در این مدت هر وقت که یه اکانت جدید براش تعریف کردم، تقریبا دو روز بعدش پیغام اومده که اکانتتون حذف شد. واسه همین به شدت دنبال جایگزین ها می گردم و شاید روزی به سرم بزنه که برنامه نویس رو مجبور کنم یه نرم افزار آنالیز آنلاین بومی بنویسه و بزاره روی سایتمون! فعلا البته درگیر یه پروژه دیگه ایم.

        با مهر
        یاور

  • سلام حمید جان
    مطمئنی که حذف بک لینک به اعتبار سایت لطمه میزنه؟ آخه یه بنده خدایی بود بک لینک میفروخت مثلا یک ماهه. گفتم بک لینک که نباید حذف بشه چون اعتبار سایت از بین میره و… گفتند که اگر اینجور بود، با این روش ملت میومدن سایت رقیب رو میکشیدن پایین!!!
    نظرت چیه؟

    • سلام سجاد جان
      من با کسانی که تو این زمینه فعالیت دارند صحبت کردم. بالاخره باید یه چیزی بگه که تو رو قانع کنه.
      بک لینک از دست دادن رتبه سایت را dropped می کنه. بک لینک یک ماهه، سه ماهه یا شش ماهه اگر برای منظور خاصی نباشه و دنبال هدف کوتاه مدت نباشند اونقدر که ضرر داره سود نداره. منظورم از هدف خاص و کوتاه مدت شاید کاری را می خواهند در 3 ماه انجام دهند و تمام.
      بیش از 90% پکیج های بک لینک خریدنی بازار نامرغوب و بی کیفیت هستند. هنر توی شناخت 10% باقی مانده است. زیاد هم به حرف های خودشون گوش نکن.
      موفق باشی

    • سلام سجاد جان
      بله مطمئن هستم
      بذار اینطوری برات مثال بزنم. مثل این می مونه که تو تا دیروز هرجا می رفتی از من تعریف می کردی، حالا از امروز تصمیم می گیری که دیگه تعریف نکنی. اینجاست که گوگل میگه پس حمید یه ریگی به کفشش بوده. (البته من مثال رو خیلی ساده کردم)
      اون بنده خدا اشتباه کرده. چون دقیقا با دادن بک لینک بد سایت رقیب را پایین می کشن. گوگل برای همین آپشن Disavow را در سرچ کنسول داده به وب مستران. متاسفانه بعضی از دوستان اطلاعات کاملی ندارند یا با سوء گیری راهنمایی می کنن.

      • واقعا متشکرم از پاسخ های کاملا روشنت.
        من تازه کارم و دارم ازتون یاد میگیرم. انشالله که موفق باشید و همینطور روی خط موفقیت برید جلو.
        مطالب سایت رو هم مرتب پیگیری میکنم.

  • سلام
    شنیده بودم بلاگ های ایران مثل بلاگ ها چون spam score دامنه شون بالاست برای همین ازشون بک لینک نگیریم
    آیا درسته ؟

    • سلام فربد جان
      من همچین چیزی نشنیده بودم تا حالا
      اما برای اینکه با اطمینان به شما جواب بدم رفتم spam score چندتا سرویس وبلاگ را چک کردم (سرویس وبلاگ مادر). مثل blogfa.com
      اما اگر وبلاگ های ساخته شده از سرویس های وبلاگ مد نظرت هست (مثلا abc.blogfa.com) که مربوط به صاحب وبلاگ میشه و دیگه بر می گرده به صاحب اون وبلاگ که چجوری با وبلاگش کار کرده باشه.

  • حمید جان من وقتی link:cylog.ir را در گوگل سرچ می‌کنم 2 هزار و خورده‌ی صفحه به من لینک دادن در اصل بک‌لینک دارم ولی اکثراً سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم هستند. جستجو که کردم دیدم گوگل یک ویژگی داره به نام Disavow links داره که می‌تونی درخواست حذف این لینک‌ها را بکنی. این مساله چقدر مهمه و اصلاً ارزش پیگیری داره؟

    • علی جان
      این ها که نشان می دهد، کل لینک ها هستند، شما باید به تعداد دامنه ها که لینک شدند بها بدی.
      الکسا تعداد دامنه هایی که به سایت شما لینک شده را نشان می دهد.
      این مسئله مهمه ولی بیشتر برای سایت های کسب و کار
      البته خود من برای سایت شخصی خودم هم انجام می دهم.
      من را هم در جریان بذار که از چه سایتی لینک های بد و اسپمت را گزارش گیری می کنی؟

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.