حرفه ای گری در محیط کار

در دنیا هیچ چیز بزرگتر از انسان و در انسان هیچ چیز بزرگتر از رویاهایش نیست. (گوینده ناشناس)

امسال، طبق هر سال باز متمم لطف کرد و برای ما یک فایل صوتی عیدی داشت.

به تمام کسانی که این فایل را گوش نکردند پیشنهاد می کنم که حتما آن را گوش کنند و حتما آن را خلاصه نویسی کنند. بسیار فایل صوتی حرفه ای گری در محیط کار، فایل مفید و غنی می باشد.

زمانی که این فایل دست من رسید کمتر از ۴ روز بعد کل آن را خلاصه نویسی کردم و تا الان فکر کنم حدود ۶ الی ۷ بار گوش دادم و به بیش از ۱۵ نفر آن را توصیه کرده ام.

بسیار فایل آموزنده و ظریفی است و تمام مسایلی که هر کس در این بازار آشفته به آن احتیاج دارد را پوشش داده.

البته که ما هم از متمم کمتر از این توقع نداشتیم.

و چه زیبا بود برای من “در مورد طراحی ساختار سخنرانی یا کلاس” در سایت شعبانعلی که توضیح دادند چقدر روی اسم این فایل فکر شده، چه کتاب هایی مطالعه شده، چقدر برای آن سرچ کردند و …

که وقتی این پست را خواندم فهمیدم که خیلی باید بیشتر و با دقت تر به این فایل گوش کنم. البته من همیشه سعی کردم که ارزش منابع برایم به میزانی باشد که همان موقع به کار من می آیند نه هزینه ریالی که برای آن پرداخت کرده باشم.

کار بسیار زیبای دیگری که انجام شد این بود که پستی تحت عنوان “حرفه ای گری مصداق‌های خیلی ساده هم دارد” هم در سایت شعبانعلی ایجاد شد تا هر کس نمونه هایی را زیر آن ذکر کند. و واکنش خودِ محمدرضا شعبانعلی هم در مقابل یک شخص حرفه ای در نوع خود بی نظیر و بسیار آموزنده بود.

قبل از سال هم یک کار زیبا توسط مهندس امیر تقوی انجام شد که من نیز این کار را مصداق یک کار حرفه ای تلقی می کنم. من این حرکت را قابل تقدیر می دانم چون سنت شکنی اگر نگم سخت تر ولی کمتر از بت شکنی هم نیست. این که سنت هر ساله را شکستند و کار جدیدی انجام دادند خود حرکت جالبی بود.

امیدوارم که سال جدید برای همه ما پر از رفتار و آدم های حرفه ای باشد.

 

با تشکر

حمید طهماسبی
5/5 - (7 امتیاز)

2 دیدگاه روشن حرفه ای گری در محیط کار

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.