خدمت ار ما

این داستان: معرفی “خدمت از ما”

کسب و کار “خدمت از ما” را اگر بخواهم با لفظ امروزی اسم گذاری کنم، یک استارت آپ است (چقدر من از این کلمه حس بدی می گیرم. شده یه چیزی تو مایه های کارآفرینی. دیده شده که شخصی فقط ایده داره، اونم تو رویاهاش. میگه من کارآفرینم. استارت آپ هم چیزیه که این روزها همه یا دنبالشن یا توشن)

 

خدمت از ما
khedmatazma.com

 

حیطه فعالیت های خدمت از ما گسترده است و می شود گفت نمونه thumbtack در کشور امریکا می باشد. (درباره خدمت از ما)

خدمات در این سایت به چند دسته زیر تقسیم می شود:

  1. خانه
  2. نظافت
  3. تاسیسات
  4. زیبایی
  5. ساختمان
  6. دیجیتال
  7. خودرو و حمل و نقل
  8. حیوانات
  9. آموزش

هر کدام از دسته های بالا، خود به چندین سرویس تقسیم می شوند که در اینجا برخی از آن ها را نام می برم:

می توانید با کلیک رو تمام خدمات، عکس تمام خدمات را یکجا مشاهده کنید.

 

و در آینده نیز از این گسترده تر خواهد شد. فعلا این خدمات در تهران و چند کلان شهر دیگر ارائه می شوند که در آینده به کل کشور تعمیم داده خواهد شد.سایر کلان شهرها

به نظرم قبل از دریافت هر خدمتی اول قیمت خدمات را مشاهده کنید.

هر خدمتی که شما مد نظر داشته باشید را می توانید از این سایت یا اپلیکیشن دریافت کنید. البته ناگفته نماند که این کسب و کار بی عیب و کم اشتباه نیست اما تمام تیم سعی و تلاش خودشان را می کنند و این برای من قابل تقدیر است. در حال حاضر روزانه هزارن نفر به خدمت از ما عتماد می کنند و سفارشات شان را در سایت و اپلیکیشن به رایگان ثبت می کنند.

شما می توانید از مجله خدمت از ما یا حتی پربازدیدترین مطلب ها هم دیدن کنید.

و اما دلیل نوشتن این مطلب تبریک به تیم “خدمت از ما” است که بعد از کلی تلاش شبانه روزی و مداوم توانستند امروز از لحاظ بازدید سایت و رنک الکسا، رتبه یک سایت های خدماتی کشور باشند  و این جایگاه در بین رقبایی که فراوان در این زمینه هزینه می کنند (هرینه اینجا فقط پول منظورم هست) کار آسانی نبوده و نیست.

لینک دانلود اپلیکیشن مشتری:

   

لینک دانلود اپلیکیشن متخصصین:

   

خدمت از ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

 

با تشکر
حمید طهماسبی

4.6/5 - (957 امتیاز)

15 دیدگاه روشن این داستان: معرفی “خدمت از ما”

  • سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
    من کارآموز مجموعه ی شما هستم و بسیار خوشحالم و هیجان دارم که می خواهم روزی در کنار شما صادقانه هم به علاقه ی خودم یعنی سئو و تولید محتوا و هم مهمتر در مجموعه ی موفق شما شروع به فعالیت کنم.
    سپاس فراوان

  • عرض ادب و احترام
    حمید عزیز و دوست داشتنی
    مطالب شما رو خواندم بسیار زیبا و مفید بود
    ممنون از شما و تیم خوبتون
    از خداوند متعال آرزوی موفقیت روز افزون را خواستارم

  • سلام حمیدجان،
    تبریک می‌گم این موفقیت بزرگ رو،
    همیشه از طریق همین وبلاگ پیگیر کارهات بودم و خیلی ازت یاد گرفتم.
    امروز هم از اینکه موفقیتت رو می‌بینم خیلی خوشحالم و مطمئنا اینچنین موفقیت‌هایی برازنده و حق افراد پرتلاش و باپشتکاری همچون شماست.
    تا جایی که یادمه اسفند ۹۷ بود که تو کارواش در محل خدمت از ما ثبت سفارش کردم و بعد از کلی هماهنگی تلفنی و پیگیری‌های مکرر سفارشمون ثبت شد و موفق به دریافت خدمات شدیم. با شناختی که ازت داشتم، همون موقع به دوستام گفتم که این کسب و کار یه روز تبدیل به یه کسب و کار خدماتی موفق تو سطح کشور میشه.
    اخیرا هم یه ثبت سفارش برای تعمیر لوازم خانگی داشتم. این سفارش باعث شد بتونم یه مقایسه نسبت به سال ۹۷ در عملکرد اپلیکیشن و نحوه ارائه خدمات انجام بدم. انصافا ارائه خدمات و عملکرد اپلیکیشن هر دو پیشرفت چشمگیری داشتن. دریافت این خدمت هم از این لحاظ که تعمیراتی که نیاز بود به سریعترین و مناسب‌ترین شکل ممکن انجام شد و هم از این لحاظ که خودم به عینه شاهد چنین پیشرفتی تو کارتون بودم، خیلی خوشحال‌کننده بود برام.
    امیدوارم که این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشه و یه روز تو همه شهرهای ایران ارائه دهنده خدمات باشین.
    دمتون گرم.

    • سلام حسین عزیز
      چقدر از خواندن کامنتت خوشحال شدم
      یک خوشحالی چند جانبه:
      ۱- به این دلیلی که حدس می زنم سال ۹۷ خدمت خوبی دریافت نکرده باشی، اما از روی شناخت من، باز هم برداشتت نسبت به بیزنس مثبت بوده (خوشحالم که تو ذهنیت تو انقدر مثبت هستم)
      ۲- به خاطر اینکه باز به ما اعتماد کردی و سفارش دیگه ای ثبت کردی
      ۳- آنقدر برات ارزش داشتیم که به روند رشدمون دقت کنی
      ۴- آنقدر برات مهم بودیم که وقت گذاشتی و نظرت رو اینجا ثبت کردی
      خلاصه که خیلی مرسیییییی

  • تبریک میگم حمید جان
    طعم موفقیت شعف ناشی از اون اینقدر لذیذ هست که هم خستگی تلاشهای مستمر از تن و ذهن آدم بیرون میره هم انرژی دوچندان برای تلاشهای آتی به تیم میده. به تیم پویا و در حال رشدتون هم تبریک ????

  • از طرف خودم به شما آقای طهماسبی عزیز و همه بچه های خدمت از ما تبریک میگم. امیدوارم در کنار پیشرفت و موفقیت، سلامتی همیشه همراه شما باشه.

  • سلام حمیدجان
    بابت این موفقیت بهت تبریک میگم. راستش ماه‌های اول خدمت از ما یکبار سفارش ثبت کردم و خیلی ناراضی بودم، یادمه که چقد زنگ زدم به مجموعه و غر زدم و گلایه کردم 🙂 چند وقت پیش دوباره میخواستم یه سفارش ثبت کنم و دیدم چقد رابط کاربری و تجربه‌ی کاربریتون فوق‌العاده شده و تو دلم گفتم دمشون گرم چقد کارشون درسته. چون علنی غر زده بودم گفتم بیام و علنی هم از موفقیت‌هاتون و کار خوبتون بگم بلکه دچار عذاب دوزخ نشم.
    راستش از روزی هم که خودم وارد کسب و کار شدم دیگه کلا غر نمی‌زنم چون میدونم چقد سختی‌های اون پشت زیاده و هر کسب و کاری داره سعی میکنه تا تو این اوضاع مشتری‌هاش رو راضی نگه‌داره و بعضی از اشتباهات ناخواسته قطعا پیش میاد.
    دم تیم خدمت از ما گرم

    • محمدصادق جان
      ممنونم از لطفت
      آره خب وارد بیزنس که میشی تازه از نزدیک با مشکلا دست و پنجه آدم نرم می کنه
      مشکلاتی که اصلا فکر نمی کردیم وارد کار بشیم اینا میشن مشکل برای ما
      حالا فکر کن حدود ۴۰ تا شهر هستیم، حدود ۲۵۰ تا هم خدمت داریم. بخش زیادی از سفارشات انلاین ایران توی پلتفرم ما صورت می گیره. حتی بیشتر از خیلی هایی که شوآف می کنن. مدیریت این موضوع توی یک سطح کیفی واقعا کار سختیه. البته ما هم از اول اومده بودین برای کارهای سخت
      برای تو و روستایی هم خیلی خوشحالم
      کماکان مشتری عسل کنار شما هستم

  • متشکراز شما آقای طهماسبی عزیز بابت برنامه بسیارخوب و کاربردیتان?

  • سلام حمید جان.تبریک میگم خیلی لذت بردم.ایشالا سالم و پایدار باشید.

  • درود بر حمید خان طهماسبی و به امید اینکه ایران را قورت دهد این اپ بی نظیر

  • تبریک می گویم بابت موفقیتت، چه خوشبختیم که دوست موفقی مثل تو داریم و این به ما هم انگیزه برای موفق شدن میده. همچنان بر مدار موفقیت باشی حمید عزیز

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.